Przyrost masy mięśniowej

Atletyczna budowa ciała jest przejawem zdrowia, sprawności fizycznej ale i dbałości o swoje ciało. Współcześnie mocno wpływa też na atrakcyjność, zarówno kobiety jak i mężczyzny. Co zrobić, aby treningi przynosiły lepsze rezultaty, a tkanka mięśniowa pojawiała się szybciej? Podstawą jest zrozumienie w jaki sposób tkanka mięśniowa się rozbudowuje i czego potrzebuje do tego procesu.
Można mówić o trzech podstawowych czynnikach mających decydujący wpływ na wzrost mięśni. Mianowicie trening, dieta i regeneracja.
1. Trening powinien zakładać podnoszenie dużych obciążeń, które to powinny być regularnie zwiększane w miarę czynienia postępów.
2. Dieta bogata w białko, które można uzupełniać odżywkami białkowymi. Przykładowym jest kreatyna, która zwiększa siłę, a za czym idzie pozwala na podnoszenie większych ciężarów.
3. Regeneracja jest niezwykle istotna nawet gdy chcemy osiągnąć szybkie rezultaty. Mięśnie, które nie będą odpoczywać, nie będą również rosnąć, zatem zbędne jest ich nadwyrężanie.

Stosując wszelakie odżywki i suplementy diety mające wspomóc wzrost masy mięśniowej zawsze należy mieć na uwadze własne zdrowie, a w związku z czym kupować produkty tylko sprawdzonych firm i renomowanych sprzedawców.

Dodaj komentarz